Alle Categorieën

Winkelen op Merk
Uw positie: Home  » Garantie & Retour
Garantie & Retour

Alle items zijn 1 jaar garantie, 30 dagen niet goed geld terug



Niet-defecte product(en)



  • Als u van gedachten verandert na aankoop, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Wij kunnen uw bestelling annuleren zolang u vragen. Echter, Als uw bestelling is verscheept, Als uw product is verzonden , wordt u verantwoordelijk voor alle verzendkosten (inclusief de originele verzendkosten , administratiekosten en de terugkeer verzendkosten), en een 10% restocking fee in rekening gebracht. U kunt weigeren de terugkeer product( en) te aanvaarden of neem contact op met onze afdeling klantenservice voor een RMA (Return Merchandise Authorization).
  • Wij proberen ons best om uw gewenste producten te leveren zo snel mogelijk. In het geval dat u ontvangt verkeerde producten als gevolg van onze fout, alsjeblieft contact op met onze afdeling klantenservice voor ruiling of restitutie. Wij zullen uitwisseling of terugbetaling regeling na goederen worden geretourneerd.


Defecte product(en)



  • Al onze producten hebben een garantie van een jaar. Defecte producten kunnen worden vervangen als terug een jaar sinds de datum van aankoop. Als producten niet goed werken, alsjeblieft contact op met onze afdeling klantenservice om uw probleem oplossen. Niet direct terug goederen naar ons zonder het krijgen van een RMA-nummer. Het is moeilijk voor ons om uit te vinden uw transactie record en dit kan resulteren in het uitstellen van uitwisseling of terugbetaling proces.
  • Defecte producten moeten worden teruggezonden binnen 30 dagen sinds de datum van uitgifte van RMA. Anders wordt er geen vervanging of terugbetaling worden gedaan.
  • Als de garantie vervalt of producten worden misbruikt, het zal worden nietig verklaard.
  • De oorspronkelijke verzendkosten , zullen administratiekosten en retourzending gedeeltelijk terugbetaald indien de items die u ontvangt defect zijn binnen de garantieperiode.
  • Het is onmogelijk om het defecte artikel te brengen in ruil voor ons kantoor.


  • RMA Procedure



    • Na ontvangst van de producten van ons, alsjeblieft houd de verpakking en bijgevoegde documenten correct. Omdat ze zijn allemaal nodig om te geven als u terugkeert defecte product(en) in de toekomst.
    • Bel of mail onze klantenservice voor een RMA nummer. Het zou op prijs gesteld als u uw naam , e-mailadres , telefoonnummer en de factuur te bieden. Wij zal een RMA nummer aan u per e-mail.
    • Verpak de oorspronkelijke verpakking met alles ontvangen, inclusief bijgevoegde documenten. Ontbrekende van alle originele onderdelen kan oplopen een weigering van uitwisseling of terugbetaling van ons.
    • Alsjeblieft schrijf duidelijk het RMA- nummer op de buitenkant van de verpakking en stuur het terug naar ons. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen veroorzaakt als klanten niet markeren de RMA zoals gevraagd. Je moet verantwoordelijk zijn voor het verlies van zending. U kunt verzekeren het pakket aan potentiёle verlies dat u kunt lijden te verminderen.

    • Voor eventuele vragen kunt u contact met ons opnemen.